Hvorfor velge nbboVLP?
Vedlikehold av boligselskapets bygninger og fellesareal er en av styrets viktigste oppgaver. Med en god vedlikeholdsplan får dere kontroll på kostnader, slik at dere får mulighet til å spare penger til fremtidig vedlikehold. På den måten får dere en mer forutsigbar økonomi, noe vi vet at andels- eller seksjonseierne vil sette pris på.
Fordelene med nbboVLP:
Full oversikt:
- Bygningens tilstand og anbefalte tiltak.
- Planlagt vedlikehold over 10 år.
- Dokumenter, bilder og historikk samlet på ett sted.
Forutsigbare kostnader:
- Budsjettering av vedlikeholdskostnader.
- Oversikt over nødvendige avsetninger.
Støtte og samarbeid:
- En dedikert kontaktperson i NBBO Byggtek.
- Hjelp til gjennomføring av tiltak.

Hvordan komme i gang?
Når vedlikeholdsplanen etableres er det våre dyktige fagfolk som gjør jobben. Selvfølgelig i tett samarbeid med dere. På den måten får dere en god plan som gjelder for akkurat deres boligselskap.
1
Kartlegging og oppstart
NBBO Byggtek gjennomgår bygningsmassen og legger inn data i systemet.
2
Digital løsning
Vedlikeholdsplanen gjøres tilgjengelig på en egen nettside med oversikt over tiltak, kostnader og historikk.
3
Revisjon og oppfølging
Styret kan revidere planen etter behov og få hjelp til å gjennomføre tiltak.
Hvorfor er en digital vedlikeholdsplan viktig?
Godt vedlikehold er nøkkelen til å bevare verdien av boligselskapets største eiendel – bygningsmassen. Ved å samle alt i én digital løsning, gjør vi det enklere for styret å planlegge vedlikeholdet og sikre kontinuitet for fremtidige styrer.
Våre eksperter
Ta kontakt med våre vedlikeholdsplanleggere for å få vite mer om nbboVLP og hva vi kan hjelpe dere med.
Be om et tilbud
"(Påkrevd)" obligatorisk felt